Ja jesus

Nu har man varit ledig sen i torsdags? Känner hur rastlös man börjar bli när man är ledig så många dagar i streck. Ibland är det skönt att vara det men neh inte nu...! Jaja ska jobba tor,fre,lör och sön denna vecka iaf! :).

Ikväll blev man inringd av Monica halv 7 ikväll. Första jag tänkte bah shit ska hon be mig jobba natt eller vad äre frågan om? haha!. Men så vare inte..utan det var om en kille som jobbar på städet på kvällen och natten som hon ville jag skulle åka dit och visa hur hotellrummen skulle städas så han vet det. Hade två rum som ingen hade städat och människor behövde de rummen ikväll så det var brådis! Ja snäll som jag är självklart åker jag och jobbar!

Tar tunneln precis som vanligt till Gärdet och på väg dit vad händer jo växel fel på tunneln och vi fastnar mitt emellan Karlaplan och Gärdet och tar oss ingen vart. Efter 100 års väntan som det kändes då för jag var stressad så åkte vi tillbaka till Karlaplan och sen fick jag ta erstättningsbuss därifrån till Gärdet. 1 miljoner personer som skulle med de bussarna suck!.

Väl framme möter upp killen och jag byter om visar vart alla saker är så och så gör vi blah blah. Vi åker upp till våning 14 där de 2 rummen är som vi ska städa. Drar fram alla saker i korridoren öppnar båda rumsdörrarna och vad ser vi rummen är REDAN städade!. Det enda jag behövde göra var att byta en handduk och 1 glas haha...

Så ja var bara till att packa ihop alla saker igen och byta om. Så det blev inget visandes där inte!. Kändes så värt!

Så när vi går in på kontoret för att jag ska skriva i min pärm så lossnar handtags helvete och vi blir fast där inne ett tag innan vi lyckas ta oss ut hahaha oh jesus. Jaja kul kväll blev det ju iaf! xD. Var ju en trevlig prick iaf som ville bjuda på "middag" efteråt för han tyckte så synd om mig som kom hela vägen för inget!

Men kändes bra att de ringde och bad mig lära ut nu helt plötsligt så dära! Min tur att bossa runt folket nu jajamen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0