En bajsig dag!

Vaknade upp imorse med världens dunder huvudvärk!fyfan!. Men pallrade mig till jobbet iaf....

Dagen på jobbet var mindre kul hah...blev bara på dåligt humör och min dag förstördes typ! Jaja skit samma alla dagar kan inte vara bra!. Gick på bolaget efter åt iaf så nu är ölen kirrad till 30 års kalaset imorgon. B´s syster Amanda fyllde 30 år idag så vi ska dit och fira henne imorgon! :) skojskoj!. Blir inte nå mycket alkohol intag för min del inte...börjar jobba kl 9 på söndag igen!.

Jag väntar och tänker pimpla öl om 1 vecka uppe i Övik istället med gamla godingarna! :)

Nehe nu är det snart dags att hoppa i sängen. Får sova 1 timme längre imorgon iaf. Sen hem fort dusch, slänga av och på kläder och iiivvääggg till Sickla? om det var så det hette haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0