Övikan!

Jah då blev så att man åkte tidigare uppåt då. Tog nattbussen idag ja för mig är det fortfarande onsdag för jag har inte sovit ännu hah!.Typ 20 min kanske? Känner mig lite smått degig just nu. Kom fram vid halv 5 imorse!. Drog till morsan käkade och nu har jag tagit mig en lång varm dusch fan frys ihjäl i denna kyla!. Gick rätt fort att åka upp denna gång tur de..än fast jag var vaken typ hela vägen. Hade precis lyckats somna ja då var jag framme! Nu ska jag snart ta och snöra mig ner i sängen och lura in mig och se om jag somnar i någon timme...hade nog kunnat klara av denna dag utan att sova men känns som dagen kommer bli förjävla lång isåfall. Så ska göra ett försök! :). Sen får vi se vad som händer idag...om man bara blir hemma och packar ur lägenheten osv eller om något mer händer... GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0