Hockey!

Lördagen är här och gubben har kommit hit! :). Han ligger fortfarande och sover medans jag är uppe före (vilket inte händer speciellt ofta)..! Klev upp strax efter 7 idag också!. Gick ner till förrådet och kollade om jag skulle ha med mig nå saker därifrån eller inte. Nu har jag då kört igenom hela lägenheten och aaah kommer inte få med mig allt ner nu imorgon när vi åker. Tar det jag kan typ kläderna sen får resten komma när sängen kommer :). Nu ska jag snart ta och diska undan här sen ta en dusch. Vid 10 tiden ska vi vara nere på stan för att gå på boa tänkte vi och sedan hem byta om och sen hem till morsan där lite folk är. Vid 2-3 tiden drar vi ner till arenan för att käka och sedan blir det att se Modo - Luleå wooohoooo tryck ner dom bara jajamen haha!!!. Idag ska också Foppa uppvaktas innan matchen börjar så vi prickade in en bra dag iaf ;). Efter hockeyn får vi väl se vad som händer...lär ju bli att vi går till hockey puben iaf det brukar vi göra sen ser vi väl :). Hur som helst så tror jag att det kommer bli en super kul kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0