Hej och hå!

Ja då vare fredag då!. Idag klev jag upp halv 7...trött som fan men vad gör det kan inte sova bort mitt liv hela tiden liksom haha!. Började rensa ur läggan vad som ska med och inte med osv. Har gått igenom det mesta nu tror ja lite kvar..ska ta tag i det snart!. Drog ner till stan vid 10 tiden gjorde bort banken och massa andra små saker!. :). Kom hem med en vit halsduk och två par vantar!. Fan gett ju klä på mig mer när jag är här uppe svin kaaallllttt!!!! Kl 3 ska jag iaf gå till Park och möta upp lillsyrran. Så ska jag hem till henne en snabbis och se hur hon bor och ge henne presenten :). Sen hem igen packa lite mera och dra en sväng till morsan och började lite med maten. Sen ner till stan igen för att möta upp karln som kommer med bussen 18:45 yeeeeyyyy! :D. Efter det drar vi till morsan och käkar tacos och sen tänkte inte jag göra så mycket mer idag!. Slapppaarr kväll iaf ja tack måste vila upp mig inför imorgon så att säga ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0