Lever!

Då var det ett tag sedan man skrev igen då! Har gjort mycket sen dess men palla skriva om allt! Iaf denna helg spenderades i Vällingby!. Vi han göra en del faktiskt. Drog dit i fredagas och jag och B drog in till City för att storhandla. Sedan på kvällen drog vi in igen för att träffa hans polare och hans brud tog oss en varsin öl trevligt. Lördagen drog B in till stan och jag drog till Ö&B köpte nå saker och sedan drog jag tillbaka till Vällingby. Mot kvällen blev det gröt lagning, julmusik och vi bakad pepparkakor mys! :). Efter det drog vi vidare hem till hans far en sväng och sedan drog vi alla till Woken? och till Råcksta krog kul kväll :). Söndagen mådde jag inte så bra neh länge sedan jag var så bakis eeeuuuww blev påmind om varför jag inte dricker så ofta längre haha!. Men de vare värt! Så det blev en hel dag i sängen med bakis götta och Beck typ!. Drog hem på måndagen och har inte gjort så mycket sen dess. Lite jobb denna vecka suck...men ska åka få jobba imorgon iaf thank god!. Så nu blir det till att stänga igen öga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0