Utflykt!

God morgon!

Då sitter man här och dunkar musik och käkar frulle! Ska snart packa ner alla grejer för idag ska hela klassen ut på en utflykt och sova över där tills imorgon = EXAMMMMMMMEENNSSS! Yeees ska bli såååå kul! :):)
Vart vi ska idag vet jag faktiskt inte, vet att vi ska ut och åka båt iaf haha!

Igår var man ju hos frissan och la in lite fler blonda slingor blev kanon bra som vanligt!. De börjar lika något :) Känns lite ovant! Blev mycket prat om min praktik i Sthlm och att om jag skulle flytta dig någon gång så måste Mona flytta med mig sa hon för hon tror inte att 08:orna kan ta hand om mitt hår när jag har så mycket! hahah jaa men det stämmer nog också jag behöver en bra frissa! xD

Efter frissan drog jag till mormora och käkade mumma! Sen fick morsan hämta upp mig på kvällen när hon slutat jobba!

Lite bilder på hur håret blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0