Sista April!

Igår var det sista april då.

Började dricka lite smått under dagen och på kvällen drog vi på en österrikisk restaurang Moldau riktig god mat och mysigt ställe :). Efter några timmar där gick vi hem hämtade lite dricka och gick ut ett tag i mörkret och tittade vad folk gjorde!.

Resten av kvällen/natten bestod av mera dricka och en massa prat osv. Kul kväll blev det och mycket skratt anfall haha. Sängen blev det inte förnst 6 imorse! ;)


Nu har vi nästan nyss ätit middag som bestod av hemma gjorda hamburgare och pommes! Svin gött Jonas mästerkocken lätt!.

Kollade mailen idag och såg att jag hade fått svar från intervjun jag var på i tisdags och yeeesss där satt den! Sommarjobbet blev mitt tack! nu kan man andas lite!. Så nu har man 2 sommarjobb i sommar vilket känns förjävla gött pengar pengar pengar! :). Börjar inte förnst 13 juni vilket är skönt, så jag hinner vara hemma i Övik några dagar innan jag måste åka tillbaka hit igen!.

Nu när det är bestämt och klart att jag blir kvar här hela sommaren, så ska jag investera mig ett gym kort!. På tiden att börja igen och nu har man ju någon man kan träna med igen :). Gymmet ligger bara någon meter från där vi bor också så det är perfekt! :). Börjar med 1 gratis vecka och sedan får man köra på månadskort!

Lite bilder från igår!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0