Examensdagen!

Ja nu tänkte jag skriva ner lite av våran examensdag!

Dagen började med att vi kom hem från Mjältön vid 12 tiden. Kom hem och det var bara till att packa upp och sedan drog jag och morsan ner på stan för att kolla efter en klänning åt mig!. Som vanligt när man absolut måste ha något så hittar man inget...tog ett bra tag men sedan hittade jag en vit klänning som jag köpte, men som jag inte ens hade på kvällen haha kändes ju värt!Not!

18:00 samlades alla turismentreprenörer och Musikmakare nere på Rickards sång kock!. Där blev det en massa fotografering och sedan fick vi sätta oss vid våra bord. Det var jättefint uppdukat och jättegod mat :). Välkomstdrink, Öl, förrätt, varmrätt och efterrätt :).

Under kvällens gång blev det en massa tack tal osv så som det alltid brukar vara :). Några musikmakare sjöng för oss också riktigt duktiga var tjejerna!. Fick gå fram och ta emot betygen och jag är riktigt nöjd :). Dock saknas 2 betyg som jag ska ordna under sommaren sen ett bedömningspapper från Estland som måste skickas! Men det var inga problem med det :). Jag är väldigt glad att jag har fått betyg och är äntligen klar så otroligt skönt!:).

Vi var på Rickars sång kock till vid 10 tiden sedan drog hela våran klass plus Bengt (lärare) till nygatan för att festa!. Efter ca 2 timmar där drog vi alla till O´learys där vi blev kvar till runt halv 2 tiden! Mycket dans osv som alltid!! :D

Väldigt kul kväll var det och jag har inte riktigt fatta att det är slut nu but we did iiittt!!!!!! Första tanken var typ jaha vad gör jag nu då? haha..men över sommaren vet jag sen får vi se vart livet bär av! :):). Var iaf kul att höra att faktiskt varenda en i klassen har jobb nu framöver!


Här kommer ett x antal bilder från kvällen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0