Ute i skogen!

Jah då var det söndag igen då. Har denna vecka också vare!.

Har fått en massa mail från olika praktik platser nere i Stockholm, så nu drar jag snart ner till stor stan till veckan blir det!. Ska bli såååå kul längtar! :):). Sen stannar jag kvar där mjah i ca 10 veckor. Så hade min " sista " utgång på ett tag iaf här i Övik i fredags. Blev Harrys med Linn, Erika mfl. Kul kväll!.

Drog mig upp till farsan igår men kommer åka hem imorgon igen!. En snabb visit!

Idag gick jag och Anna ut på lång promenad med Torsten, Berit och Lillan i det fina vädret så skönt! :). Torsten tyckte dock att det var väldigt jobbigt och bara jamade och flåsa så tungan bah hängde haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0