Tiiissdag

Då var tisdagen här då. Igår fick jag göra några kurser i något program med olika kategorier, brandsäkerhet,clarion hotel osv. Där man fick gissa sig fram och sedan göra ett test på slutet av alla. Gick kanonerns!. Antecknade en massa samtidigt också så man kan läsa lite själv här hemma med.

Sedan fick jag se på när dom checkade in och ut folk och sedan sitta och leka lite själv i bokningssystemet och fort gick det tills klockan blev 22:30 och jag fick sluta. :)


Imorse klev man upp vid 9 tiden tog mig en morgon promenad med Zelma. Skönt ute var det!. Nu snöar det ute ursh!. Gick på Ica handlade lite yoghurt och nu har man nyss sett på bb. Ska snart äta lunch, börja fixa mig och sedan börjar man kl 3 igen!.

Här kommer lite bilder på vovvarna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0