Söndag

Ja då var denna helg snart borta igen då!. Blev en tur till stan idag eller ja till dit jag ska ha praktiken såg dom hade en galleria där på andra sidan vägen så jag åkte dit själv och lämnade J hemma haha. Behövde köpa kläder tills imorgon ett par svarta byxor och svart t-shirt. Kom hem med 2 byxor faktiskt. Älskade ena paret men dom är på tok för långa så vete fan om jag kan ha dom. Om inte har jag alltid fin byxor till senare någon gång. Så hittade jag ett par andra som var bra längd på helt okej!.

Ikväll åt vi Kina mat till middag och såg på Jersey Shore haha så braaaa!

Nu sitter J och ser på Solsidan och jag sitter här. Om ca 1 timme blire Big Brother! :)

J tog en fin bild på mig nu ikväll när jag gick och "mannekängade"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0