Hur ska det sluta?!

Var en trevlig kväll igår god mat osv. Sedan kom Jess förbi och vi såg på Black Swan måste vara den sämsta filmen ever jag har sett fyfan så dålig!!!!!. Jess drog hem runt 11 tiden och jag såg på Bb sedan vare bumms i säng!.

Idag har jag också varit med Jess. Drog ner till henne vid 11. Var tänkt att vi skulle gå runt Hörnsjön idag men det blåste så förbannat mycket när vi kom dit så vi ångrade oss. Istället fyllde vi på spolarvätska i hennes bil, köpte glass och drog hem till henne och såg på en film haha. :). Nu är jag hemma igen har tagit mig en powernap så tröttt, så kom nyss ur duschen så man skulle vakna till igen!.

Ca 30 min kvar tills hockeyn börjar :). Så får se om man ser på melodifestivalen eller inte, beror på hur det går i matchen håller tumma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0