Hemma igen iaf för några timmar! ;)

Jah då var man på hemma plan igen. Kom hem igår kväll och var sååååååå trött så la mig typ vid 9 och klev upp 6 imorse och har hålle igång sen dess!. Tvätta, dammsuge,törke golve, diska, dammtörke, en sväng på stan osv.!.

Igår var jag hos Jennie hela dagen! Oscar blir bara större och större, lill pojken och nästa gång jag ser han så går han väl eller nåt så som han kryper och racar runt på golvet nu så!. Plus att syrran har 2 barn nästa gång vi ses!. Men men han fick en massa presenter av mig och mor också bl.a en blåbärs mössa (jag hade en jordgubbs mössa när jag var liten) haha!. Men den åkte av lika fort som den åkte på, inte ville han ha mössa på sig inne heller haha. Käkade middag där osv. En hel dag!. Sedan skjutsade pappa mig till nordmaling på kvällen och vad händer joooo jag missar bussen..........!!!. Eller egentligen inte för vi var där innan bussen kom men dom byter ställen där HELA TIDEN vart man ska kliva på den bussen och jag var på fel ställe och när jag såg vart man skulle egentligen kliva på så rusade jag dit och vad händer jo då åker bara bussen förbi mig........så ja det vara bara för farsan att köra mig till Husum så mötte morsan oss där!.

Har nyss haft Sofia på besök som kom och sa hejdå och nu ska jag snart ta och börja packa! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0