Släkten på besök!

I lördags kom farsan,syskona, kusin osv till oss och hälsade på :). Blev lite examensfirande med tårta och susshiii! :)

Tur som var mådde jag inte allt för illa den dagen haha. Fick träffa lilla Milly för första gången också så söt hon är! Och Oscar som har blivit så stor nu sen sist jag såg honom lill busen som fyller 1 år på måndag!!!

Morsan och jag fick vara barnvakt ett tag också på förmiddagen och då skulle jag försöka mata Oscar men det gick då inte för sig det bara sprutte mat över hela köket hahah!

Jaja jag låter bilderna tala för sig själv om den dagen! :)

Föresten så åker jag till Solle ikväll och vidare till Estland imorgon så nu blir det inge skrivande på några dagar igen! För nu ska jag ut och feessstttt i 3 dagar ojoj blir kul att se hur man mår på söndag! ;). Alvedon och Koffein saker är då ner packade och för första gången tror jag fick jag igen väskan på en gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0