Långholmen

Puuhh nu känns det att det verkligen är sommar här :). Så häärrlliiggtt!

Igår blev det beachen med Jonas och Alexander. Tog årets första dopp. Herregud att jag inte har badat något i sommar förnst igår det är fan skandal för att vara mig! Normalt så brukar mitt första dopp vara i Maj! Vet inte riktigt vad som hände där! Men nu slipper jag ha ångest över det iaf haha!

På kvällen åkte jag in till Medis och träffade Jackie en stund köpte oss en varsin glass från donken och satt bara och snacka :). Sedan drog man hem igen och tog nå glas vin med Jonas!

Idag kommer Morsan och L till Stockholm! Så antingen hälsar dom på här eller så åker jag dit dom är vart det nu blir. Men det blir roligt! :). Har suttit på balkongen och stekt lite idag också sinnes varmt!!!

Nåja skulle iaf ha jobbat denna helg men sa ifrån. Vill vara ledig nu när M och L är här på besök!. Är ändå glad att slippa jobba i denna värme hade vare förjävla jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0