Sista rycket nuuu!

Nu är man inne på sista veckan här i Tartu. Imorse var det möte, och resten av dagen har jag suttit och finslipat lite på paket resorna :). Snart är det bara översättningen till engelska som fattas sen ska dom nog vara klara :). Lite mer jobb blir det nu sen lite sömn och sen upp på möte imorgon igen!.

Ska faktiskt bli skönt att få komma hem nu snart, tillbaka till vardagen. Få se hur länge det dära kommer hålla i sig när jag har varit hemma ett tag haha. Åker med Elina och Jurki in till Tallinn på fredag morgon och sedan ska vi ta en båt över till Finland Helsinki, så ska dom lämna av sin lilla Platå där sen på fredag kväll åker vi med Viking Line över till Stockholm :). Så jag befinner mig i Swe ca halv 7 på lördags morgonen. Sen åker jag 9 bussen hem till Örnsköldsvik :). Kommer vara framme vid 5 tiden och då äre bara att ha hittat nån som kan skjutsa mig eller ta taxi hem slänga upp resväskan byta om fort och sedan ner till Arenan! :) Stresss stress stress men det ska nog gå bra! :D

Har överflöd i huvet just nu för jag vet att jag har så mycket jag ska hinna med att göra, att jag blir bara virrig!. Inte många dagar kvar tills skolan börjar ojoj...!

Föresten måste nämna att igår kväll när jag skulle sova så slog det mig att jag fyller faktiskt 22 år detta år 22 ååårrrr.....herregud jag är snart gammal!. Vart tar åren vägen, tyckte det inte var så länge sedan man gick runt och längtade tills man fyllde 18 år så man kunde få gå på krogen och att föräldrarna inte behövde bestämma allt längre. För man var ju så HIMLA vuxen just då tyckte man. Vet inte om jag känner mig speciellt vuxen just nu faktiskt hahah!. Nu kan man ju få vara liten igen, allt var så mycket lättare på den tiden ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0