Oväntat besök!

Jahapp nu är klockan allt för mycket ser jag!. Blir sängen på en gång efter detta inlägg jajamen.

Fortsatte med ledarskap på skolan idag också, det är mycket mycket myccckkkeett kan jag ju säga....

Vi fick även oväntat besök på skolan idag. Eller ah oväntat och oväntat vi visste inte att dom skulle vara där iaf. Det var nämligen Tv4 och två idol deltagare Olle och Linnea! :). De skrev en låt var med två av eleverna ur muskikmakarna på ca 2 timmar!. Sedan fick vi alla på skolan lyssna på båda låtarna och bra var dom, så duktiga båda två! :D. Så nu har man sett och hört dom också roligt värre! :).
Många tyckte Idol Olle var så snygg när han var med på Idol, men det höll jag inte med om! Men det fick jag äta upp idag puuuhhh not baaadddd! hahaha (tjejer).

Får ju även se dessa två på lördag och alla andra, så detta blev ju ett bra smakprov iaf ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0