Ny vecka, nya tag!

Ja då var det ny vecka igen då!. Denna helg bara spurtade iväg.

I fredags blev det utgång tillslut. Var inte tänkt så, men tur de blev de iaf!. Drog ut till Soffan i Gullänget vid 8 tiden, prata en massa och drack lite smått. Dunkade lite musik och så dära mitt i allt vid 12 tiden kom vi på att neh nu drar vi ut på krogen och skaka lite rumpa hahaa. Japp krogen blev det Olles. Väldigt lite folk var det faktiskt, men inte gjorde de nå kul hade vi ändå ;). Träffade en massa kända folk, danse och sjöng och hade oss så väldigt lyckad kväll blev det dära :D. Ska göras om!
Festen fortsatte sedan till på morgon fronten någon gång!Perfekt!

Lördagen hej hej hesa Fredrik, lite smått huvudvärk men inte den värsta typen. Lite bakis käk, alvedon, Powernap löste problemet ganska snabbt!. Hände inge nämnvärt hemma och dege!.

Igår blev det en tur till Skokanonen, Öb, Rusta, Willys osv. Shoppe lite grejer till läggan. Var tänkt jag skulle kolla på ett par nya skor och jaa det gjorde jag också kom hem med ett par också som jag har velat köpa länge. Men kom också hem med nya grejer till läggan vilket jag inte hade planerat, men det skadar ju inte :D.

Så ett par skor rikare, matta, 2 dukar, 1 blomma, 1 skål blev det :)

Kvällen städade jag i ett x antal timmar överallt dammtörke och hade mig kände mig väldigt flitig!.


Idag har vi haft eget arbete = Projekt!. Har varit nere på stan och intervjuat två företag som gick kanoners!. Nu äre 2 kvar, Inväntar en som ska ringa upp mig när nu den gör det, sen en som inte svarar måste nog ta upp telen och prova igen..... :)

Här kommer en ny bild sen jag var hos frissan!:)


1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0