Ledarskap!

Idag började vi ledarskap. Så har sutte och antecknat hela dagen och vi avslutade med en övning, om att skriva om en känd ledare genom tiderna för min del blev det Che Guevara, så imorgon blir det en liten redovisning om honom!.

Annars idag har det inte hänt nå speciellt, la mig i soffan och såg på Let´s Dance som jag missade i fredags och vad gör jag jo somnar haha....så tog mig tillslut upp från soffan och tog mig en prommis i det kalla vädret istället, så nu är man pigg igen!.

Har surrat på med Sofia och bestämt att vi ska dra ihop ett gäng och dra på hockey den 19 Feb, käk, hockey, hockey puben och utgång ska bli såååå kul! :D Något att se fram emot iaf :).

Imorgon är det ledarskap hela dagen också....sen ska jag försöka få dom sista intervjuerna klara så man slipper tänka på det nå mera!.

Här kommer två bilder på det jag köpte i söndags :). Blev sååå nöjd med mattan! :D

:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0