En helt okej dag!

Ja igår drog skolan igång igen då!. Var kul att se alla igen :). Redovisningar hela dagen igår och idag. Jag gjorde min idag och det gick ju bara kanoners det :D. Rapporten lämnades in idag också, så nu kan man ej pillra på med den något mera.

Fick tillbaka några engelska uppgifter jag inte hade fått betyg på ännu, bl.a engelska rapporten som det blev ett fint VG på! :)

Slutade vid lunch kom hem tog mig en powernap på 2 timmar gud så skönt. Tur man är en människa som kan somna när som helst på dygnet!. Annars har det inte hänt så mycket mera, typ städat.

Fick ockå hem kavajen i brevlåda idag, wow I löövveee it! Den ska behållas! 

Nu är det andra dagen jag har ont i halsen, säg inte att jag ska bli SJUK det pallar jag inte........får hoppas det går över snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0