2011

Första inlägget på det nya året, eller okej klockan var iof efter 00:00 när jag skrev på nyårsafton men ändå! ;)

Ja nu är som år 2010 bort blåst och det nya året är sååååååååå välkommet så!. Detta år kommer det bli en hel del förändringar vill jag lova, dels så tar man ju examen detta år vilket kommer kännas himlans skönt =). Så får vi se vad livet har att erbjuda efter det! :).

Så klart har man ett x antal nyårslöften detta år också, nåja ett par tror det är 9 st? haha!. Vad det är tänker jag inte säga, kommer förmodligen skriva ner det sen när något av det är utfört under årets lopp :). Men det är en del saker som jag alltid har velat göra som jag bara har skjutit upp hela tiden, men som nu detta år ska göras!!! :).

Sen har jag kommit fram till för min egen skull att jag ska sluta gå efter vad folk tycker och tänker och som säger åt en vad man ska göra hela tiden, utan jag ska bara tänka på vad jag själv vill och ska göra för en gångs skull!. Det har alltid varit en av mina svagheter vad vill jag själv egentligen?. Jag har alltid varit en som alltid har gått efter det jag tror är rätt bara för att alla andra gör så, har fått hört det många gånger. Men gör jag inte som andra säger då känner jag mig bara dum tror att det är mig det är fel på bara för att jag egentligen tycker annorlunda. Nej ursh det är slut med sådant andras ord kommer bara susa igenom ena örat och ut i det andra sen kommer jag bara tänka på vad som är bäst för mig själv. Passar det inte sen så är det inte mitt problem! Det är en sak som jag verkligen ska ta tag i detta år!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0