Intervju!

Det blev mer jobb denna vecka trots allt härligt! :). Har jobbat idag, imorgon och på torsdag blire sen söndag! Love it! Bra jag får jobba mycket nu så jag får lite pengar i Januari iaf kommer ju trots allt vara borta 2 veckor denna månad.


Blev hembakade Scones igår svvinnn gööttt! Och till det lite Queer as folk kunde ju int bli bätter så säg! Första snö flingorna kom igår kväll också =).

Igår ringde också de från Silja Line och ville ha mig på intervju idag så dit drog jag efter jobbet! :) Spännande har ingen aning om det gick bra eller dåligt haha lär väl utvisa sig håller bara tummarna! Hade varit så jävla kul!!!!. Bara vänta och se fas 1 gjord iaf!


Ikväll blir det att dra till B iaf wiiiieee! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0