Nej jag vill inte...

...bli sjuk! Har haft så jävla ont i halsen hela dagen och har det fortfarande...säg inte att jag ska gå och bli förkyld nu!!.Sånt har man inte tid med. Men nästa vecka är det ju påsk och mindre jobb så vore ju inte ovanligt om man ska ligga hemma och vara sjuk när man får vara ledig! Bläh! Hoppas på att det är borta imorgon!

Har fått mitt schema nu för 2 veckor framöver. Fick välja om jag ville jobba mer på fm eller på kvällen. Tog kvällen så klart..hatar kliva upp halv 6 på morgonen som sagt haha! Så det blir bra det hära :).

Jaa vilka fick man se idag på jobbet då hmm..känns som man får se kända människor hela tiden nu. Så idag var det Persbrandt igen, sedan Skådespelaren Lennart Hjulström och sedan Let´s dance Tina Thörner som skulle bo på hotellet och skriva på hennes bok! Hahaha älskar hennes dialekt!!

Idag har det varit riktigt varmt ute härligt, imorgon hörs det ska bli ännu varmare känner lukten av vvåååårr värmen ;). Så hade försökt att tänkt och inte sova allt för länge imorgon ändå, för då blir det att ligga på balkongen och sola isåfall!!

Nej nu ska jag dra igång någon serie eller nåt hade!


Kommentarer
Postat av: Frans

Fin blogg, jag gillar den.

2011-04-18 @ 10:44:20
URL: http://hotell-lycle.se
Postat av: Carro

Tack så mycket! :)

2011-04-18 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0