Mögel.se

Fyyyy vad seg denna natt var. Kunde inte sova överhuvudtaget!. La mig vid 1 tiden...somnade efter 5 imorse? Var nära på man gav upp. Jaja...snart kommer folket och hundarna hem då blir det nog bättre :). Får tillbaka min sovar kompanjon, lill pruppis!!!

Blev inget jobb idag. Snorig som man är och hade ingen röst alls tidigare idag. Allmänt degig bara som man blir när man är förkyld!. Får se hur det känns imorgon...

Gick på affären imorse gatt köpa lepsyl för läppa höll på törke ut igår så va lika bra det.Mmm och det är jätte varmt idag ute också som sommar love it!. Öppnar balkong dörren är ute ett tag och vad gör jag lämnar lepsylen ute i solen!. Kan ju säga att det är inte mycket kvar av den nu hahaha fan va less man blir ibland asså!.

Fått lite bränna på ryggen idag också!. Kanske inte är världens bästa att sitta ute i solen när man är degig..men var inte ute så länge, jag bränner mig bara väldigt fort i solen om jag inte har smörjt in mig!.

Känner att huvudvärken börjar komma tillbaka så tog nyss alvedon och ska snart slänga mig ner i soffan och tacka för denna dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0