Konstiga drömmar..

Jahapp då börjar man jobba snart igen då!. Gårdagen gick bra som vanligt. Fick vara med på en brandutbildning igår vilket var behövligt! :).

Kom och tänka på att det enda jag skriver om nu förtiden är bara om praktiken. Måste var väldigt tråkigt att läsa haha. Men jag gör inte så mycket annat än de nu förtiden så finns inget att skriva om.

Inatt drömde jag iallafall en konstig dröm. Om att jag och J åkte till min farmors hus, var till och med jag som körde bilen!. Överlevde gjorde vi och kom fram dit. Jag ville visa han stället. Mitt i allt behövde jag ha en piss pause och satte mig vid några träd som finns där vid huset och vad hör jag då? Joo en häst som står och gnäggar utifrån vardagsrummet och tittar ut genom fönstret. Ja då var det Mulle bull! :). Hans nya box var tydligen där.
Sen minns jag inte så mycket mera!

Har nyss tvättat lite och ska börja fixa mig snart!

Slutar 23 ikväll då sen börjar jag 7 imorgon bitti ppuuhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0