Förkyld....

Jahapp som jag trodde. Nu är man förkyld!Typiskt jag är typ jämt förkyld känns det som...men har haft många runt omkring mig som är förkylda här hemma och på jobbet. Så det var inte så oväntat!. Sen har det väl ändå gått kanske 2 månader sen man var förkyld sist så det var väl på tiden hahaha.....

Sov riktigt dåligt inatt...blev inte många timmar, ändå klev man upp vid halv 1 idag då gav jag upp!. Tycker det är jobbigast att vara förkyld när det är så varmt ute. Då känns det som 1000 grader!. Så blir inge solande idag inte..solade igår i typ 3,5 timme var som sommar!. Så nu är jag ändå röd som en kräfta överallt love it!. Så ska låta det dämpa ner sig lite först ;).

Har en massa att göra idag känns det som. Får se hur mycket som blir gjort!

Vilken otur man ska ha. Sist jag var här var jag också förkyld hela tiden. Nu när jag kom hit blev Jonas förkyld. Nu är han väl frisk och de kommer hem på onsdag och såklart ska jag bli förkyld nån dag innan dom kommer hem bara haha....men förhoppningsvis hinner jag väl bli frisk innan slutet av maj när man ska återvända till kära västernorrland!;).

jaja neh nu ska jag droga ner mig med alvedon och försöka hinna göra något vettigt denna dag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0