.....

Åh vilken seg dag detta har varit. Klev ju upp vid 3 inatt för att säga hejdå till J och L. Så nu är man själv här. Känns väldigt konstigt att vara här själv just nu måste jag säga utan folk och utan hundar haha. Åh lilla Zaida prupp som blev så ledsen igår när de skulle lämna henne :,(. Skit att jag jobbar så länge på dagarna annars hade hon lätt fått bott här med mig nu!
Hade svårt att somna om efter dom hade farit ändå var jag svin trött. Men tillslut så vid halv 7 tiden kanske klev upp vid 10 igen. Så har varit som en deg hög hela dagen!.

Inte gjort ett skit med andra ord men det var ju det jag hade tänkt mig idag så. Kollat på en massa serier och filmer bara skönt :).

Ska snart hä på en film igen och lär somna efter 10 minuter känns det som. Tänker inte ställa en enda väckar klocka imorgon utan bara sooooovvaaaa hela dagen eller ja måste hinna till stan innan klockan 6 imorgon kväll. Men riktigt så länge sover jag väl inte eller? ;)

Nåja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0