En spännande dag!

Nu är det fredag och klockan är lite över 11, ändå tänker jag gå och lägga mig (inte likt mig denna tid) efter jag har skrivit detta är så tröööttt!

Idag började jag jobba klockan 7 imorse då, klev upp halv 6. Fyyyyy vad trött jag var ursh hatar kliva upp den tiden!!. Men upp skulle man så det måste ju göras haha. Fick prova på att checka ut idag, gick bra det också :). Sedan hålla på med kvitton osv...så det börjar väl sätta sig mer och mer!.

Vi hade film inspelning hela dagen idag för Hamilton. Så har stått och kollat på lite olika scener med Mikael Persbrandth!. Andra gången man får se Mikael in action haha sist var det då en Beck film spelades in. Så det var roligt att få se allt dom filmade igen :).

Ikväll har det bara varit lugnt, J och L drar till Miami imorgon bitti (jag är inte alls avis). Hundarna är lämnade. Så nu kommer jag få bo själv här i ca 2,5 vecka!. Vad ska jag då göra haha? jaja kommer ändå spendera mesta av min tid på hotellet så det går säkert bra!.

Ska kliva upp vid 3 inatt när dom kliver upp och fixar det sista så jag är vaken när dom åker och säger good bye!. Sen får vi väl se om man lägger sig ner igen eller om man stannar uppe. Kommer bara slappa imorgon och tänker inte göra ett skkiiitttt bara ligga och lata mig och se på film osv. Sånna dagar behövs ibland!. På söndag tänkte jag iaf försöka dra mig in till stan och leta ett par nya skor till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0