Det flyter på bra nu :)

Hej hopp!

Trevlig dag på jobbet som vanligt. Idag stötte man in i Basshunter igen och sedan fråga Olle snubben!. Jag fick föresten en påse med stress bollar av en gäst idag hon tyckte vi i receptionen behövde dom haha!

Fick ett bra samtal idag. Som blev till en intervju sen!. Som receptionist på ett Scandic hotell här i Stockholm, heltids jobb hade ju inte sutte helt fel!.Får väl se hur det gick lite längre framåt! Men man kan ju alltid hoppas för en intervju till om inte annat!. :)

Fick svar om ett till sommarjobb också perfekt! Rullar på bra nu! Så ska ta och ringa upp henne imorgon så vi kan ses! :)

Har mailat iväg lite mer ikväll också!!!

Kollade också igenom min skol mail som jag inte gjort på typ 10000 år! Vilket kanske inte är så bra haha!. Hade iaf fått svar på den sista tentan vi gjorde Ledarskap och projektledning och jag klarade den yeeess! Inge fler omtentor nu och inga fler tentor mer överhuvetaget!

Neh snart är det bb sen sooovvaaa gösse se skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0