Bra dag! :)

Puuhh nu är jag trött! Ska ta och lägga mig efter detta upp om typ 5 timmar!!!

Gick bra som vanligt idag också. Idag filmades det mer av filmen Hamilton kommer hålla på hela veckan!. Så det är typ folk överallt och grejer överallt! ;). Basshunter kom på besök, bakis som bara den märks han varit i bb huset haha, Även Bb deltagaren Cilla besökte oss idag. Stötte även på skådespelaren Leo Gregory!. Blev en insident med en kundvagn och en hög med människor osv. Jaa som sagt händelserika dagar är det varje dag haha! :)

Tog en kvälls promenad som vanligt. Annars bara slappat man är rätt seg då man har slutat pallar inte göra så mycket efter det!.

Just ja ringde om ett sommarjobb igår men fick inget svar. Så ringde han tillbaka i morse kl 7 och trodde att jag var en morsa till hans sons kompis jag typ eh ursäkta men vad snackar du om nu? hahaha lagomt pinsamt så dära!. Men men talades vid ikväll och blir intervju 26 eller 29 april iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0