I´m Back!!!

Tro det eller ej men jag lever än!haha. Har varit väldigt dött på skriv fronten nu ett tag!. Men har haft sjukt mycket att göra i skolan sen vi började igen, knappt haft tid för någonting annat och så klart prioterar man det före allt annat!. Men nu så!

Sist jag skrev var då jag åkte iväg och tog bort Mulle. En jävligt jobbig dag var det ursh och fy. Dom som har djur och haft dom i flera år vet hur det är. Det är nackdelen med att ha djur!. Dom blir som ens bästa vän så äre ju!. Men den dagen jag åkte upp såg jag verkligen hur sjuk han var och det kändes skönt att få ett slut på hans lidande då han var som han var den dagen. Nu mår han bättre än någonsin och får äta grönt gräs igen!! Man får se det som så helt enkelt. Men en helt klart jobbig dag var det!. Men minnena lever kvar!

Så vad har mer hänt sen sist?. Säkert mycket men svårt att komma på så hära..mycket skola som sagt inga lugna stunder här inte!. Engelska kursen är precis helt klar skönt skönt att få den avklarade och att man klarade den! =).

Neh jag orkar verkligen inte tänka igenom vad jag har haft för mig haha. Men iaf kom nyss hem från en kanon kväll på Fjällräven Center!. Var och såg på Ladies Night!!!. Olallalala är ordet olalallala drägel så jäkla bra det var så ojoj! =D.

Nu då jag har varit så kass på att blogga så lägger jag upp en hel drös med bilder från denna kväll! Titta och Njut hah ;).

På återseende!

 

En bra sak dom sa man ska svara till karlar GÖR DET SJÄLV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0