Mys mys! :)

Idag har vi jobbat på som vanligt. Tog oss en promenad på dagen och ner på torget för att kolla om det var någon julmarknad idag men det vare då inte. Men dom har satt upp ett jättestort träd sen ska en stor båt komma dit också :D. Sen så har dom hätt upp en hel jäkla massa belysningar överallt nere i stan såååå fint!! :D:D. Istället för marknad köpte jag en till julklapp så två avklarade har jag just nu!.

Kom tillbaka hem och vi satte oss och drack årets första glögg mmmm gött gött! :). Någon glögg jag aldrig har smakat så klart. Vi hade köpt 1 Liter glögg för 10 kr bra pris så dära hahha. Det var riktigt smaskens!.

På kvällen gick vi ut på en prommis igen!. Tänkte vi skulle ut och fota en del av all belysning  =). Sååå nu är det jätte mysigt nere på stan! =D=D. Kan bara tänka mig hur fint det kommer vara då julmarknaderna börjar till helgen!!!!

Ikväll började vi fundera på om vårat " husdjur " hade övergett oss. Har varit dött nu. Men ne rätt som det var så hörde man det prassla på i soperna under diskbänken SUCK!. Och så har det hålle på av och till hela kvällen euw!.

Imorgon funderar vi på att dra till Lõunaskeskus och shoppe! ;). Så ja vi får se vad som sker! :).

Här är en del bilder som blev fotade under denna dag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0