La Dolce Vita!

Hej och hå!. Nu är det fredag igen och jag är slut på!.

Idag kom Elina tillbaka. Förmiddagen jobb sen hade vi möte på dagen jag, Jenny, Elina och Evelin! Gick igenom det vi har gjort typ klart. Lite feedback och så dära. Så nu har vi huvet fullt med information och grejer vi ska göra igen ;).

Efter mötet for jag, Jenny och Elina förbi Tartus största shoppingcenter Lõunakeskus. Inte dåligt ställe så stort!! :D. Love It!. Mitt i centret har dom en stor skridskobana året om, så affärerna är runt omkring banan!. De har också ett gym och en bio salong med 4D!!!
Vi var bara där 1 timme Elina skulle göra några ärenden. Så vi fick en lite guide tur runt omkring i bilen också ;). Blev ingen shopping utan bara titta!. Men nu vet man ju vad som väntar sig nån dag framöver haha. Jag och Jenny ska ta bussen dit någon dag när vi är lediga!.

Kom tillbaka hem vid 8 tiden. Då bytte vi om osv sen drog jag och Jenny ut på en restaurang som hette La Dolce Vita ett italienskt ställe. Var tänkt att vi skulle äta rysk mat ikväll fick vi för oss haha. Men ah blev italienskt istället var så mycket folk överallt i restaurangerna!.

Hungriga som vi var så beställde jag en pizza iaf. Det blir man ju alltid vrål mätt av. Provade någon ny med honung, mozzarella och valnötter haha. En salig blandning!. och nog vare det. Jag som tycker om det mesta tänkte ja men det är säkert gött men njaaahhh nog har jag ätit godare pizza måste jag ju säga plus att hela botten var typ bränd. Så min måltid var ingen höjdare lämnade över halva pizzan iaf. Så slog vi på med efterrätt också jag tog någon som det stod bara Italiens populäraste efterrätt i skål nå sånt. Mmm så tänkte där men vad tycker man inte om som efterrätt? typ allt är ju gött då!. Så chansade och vad får jag jooo en skål med grädde med kaffe smack i hahahaa. Tycker om det mesta FÖRUTOM grädde och kaffe!!!!!!. Så det blev inte mycket av den heller. Men jaa lite mätt blev jag ju iaf. Annars var La Dolce Vita ett mysigt ställe!

Nu har vi nästan nyss kommit hem och snart blir det sängen klockan är mycket!!.

Imorgon som det ser ut nu ska vi åka med en buss runt 10 på förmiddagen jag, Jenny och Elina. Vi ska åka in till Tallinn och sedan möte upp hennes man där? tror jag det var. och sen ska vi åka med en båt över till en av Estlands öar så ska vi sova där en natt spännande värre!!! =D=D.

Haha denna busskur spelar musik då man står där!


Don´t cry for me ARGENTINNNAAA!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0