Lõunaskeskus!

Igår besökte vi Lõunaskeskus!. Gick dit vid 2 på eftermiddagen och vi var inte tillbaka förnst vid 9 på kvällen. Så det blev ett antal timmars shopping! ;). Åt en god middag där medans vi satt och tittade på folk som åkte skridskor inne i shopping centret!. Tre små tjejer åkte konståkning så duktiga dom var!.
Kom iaf hem med ett par skit snygga skor till mig själv som jag dessutom fick 100 kr billigare om jag blev medlem och så fick jag något bonuskort ( känns inte som att det kommer använad speciellt mycket haha! ). Sedan blev jag 2 julklappar rikare! :D.
Var så trötttt i benen då vi kom hem så det första vi gjorde då vi kom hem var att slänga oss i soffan och inte röra sig 1 meter till!. Vi gick både till och hem shopping centret plus där och det är en bra bit att gå så ont i fötterna hade man allt men klart värt! xD.

Tänkte se bonde söker fru igår kväll men neh det gick inte alls. Så vi vräkte i oss en massa choklad istället som vi hade köpt me oss hem haha!. Sedan var det bara sängen som gällde!.

Just nu sitter vi och jobbar på som vanligt. Sollleeenn lyser ute var väldigt många dagar sedan jag såg en sol haha. Men vi har inte tid till att gå ut :(. Måste få en massa grejer klara här!. Men ikväll ska vi ta oss en promenad ner mot torget och se om det kommit upp nå mer saker!.

Har tvättat nu imorse så jag hoppas kläderna är torra innan imorgon! För då bär det av mot Tallinn ;). Lör - Sön!:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0