Stor städat och packat!

Så där ja nu är marknadsförings saken inlämnad och nu behöver man inte tänka på det nå mer tack!
Fick en massa godis, tårta osv på skolan idag :) göttans!.
Så nu har man gjort bort sista skoldagen i bänken för denna termin iaf ;D.

Annars idag har man bara städat hela läggan och packat! Eller ah packar det sista imorgon eller snarare inatt! Måste ju erkänna att en del party kläder råkade hänka på haha neh men känner jag denna klass rätt vid detta laget så äre några utgångar som gäller ;).

Ska kliva upp runt halv 4 :S fyfaaann! och här sitter jag uppe nu. Kommer vara lite jävla död........

Bussen mot Göteborg avgår halv 6 imorgon på morgonen sedan blire till att härda ut i ca 12 timmar lovely!
Men kul då man kommer fram. Har varit i Göteborg 1 gång förut i mitt liv för ca 3-4 år sedan?. Älskar staden må jag säga! :D.

Neh nu sängen ska bara upp om 4 timmar ;O




Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0