Sletet

Jahapp nu ligger man i sängen och är jävligt trötter iaf!. Uppe sen typ 6 imorse hade prov i spanska idag håll tumma säger ja! ;P. Så slutade redan halv 10 :O.

Drog ner på stan med Cilla vid 1 tiden köpte en ljus lila tröja eller vad man nu ska kalla det :P. Sen blev det ett svart läder armband och nå annat tjoffsan minns inte va det kallas för!
Vi träffade på Erika och Linn så satte vi oss på Blåbär i ca 2 timmar och bara kikade på folk ;).
Sen blev det en sväng på Subway mumms.

I fredags var det fest igen så klart med Cilla, Erika, Linn, Elin, Mattias och Oscar! Förkaka hos moi och sedan drog vi ut på Harrys ;). Haha ja vad ska man säga kul kväll!
Har fortfarande inte fått bilderna från kvällen för LIINNNN är så jävla seg! :P. Men ja så det kommer senare jävligt fula bilder iaf!^^

Bakis som satan på lördagen sov i stort sett hela jävla dagen från att jag kom hem på natten till mitt på dagen...ja jävligt många timmar var det då iaf...

Söndagen mådde man väl en aningen bättre...var med Cilla och vi drog till Hemmakvällar och hyrde filmer :). 4 stycken blev det!. Såg två av dom nya Beck filmen sen nån jävla skräck film som var den sämsta filmen jag sett i mitt liv tror ja haha. Handlade om att några familjer med en massa små barn åkte ut till ett hus för att fira julafton där och barnen blev störda och dödade deras föräldrar och grejer...
Cilla blev lite små rädd ibland och skrek och hade sig medans jag bara låg i sängen och döööö garva åt skiten ;P.


Om 6 dagar befinner jag mig i Göteborg! Jajamensan vvååårrr! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0