En tung dag

Ursh va degig man har varit idag. Kunde inte alls sova inatt! Somnade runt 2 vaknade 1 timme efter och var svin hungrig. Minns dock inte om jag gick upp och åt eller inte men tro det iaf? haha whatever!.
Lyckades somna ett tag igen men så ringde klockan typiskt...dags för skola...

Tog mig en powernap mitt på dagen väl behövligt. Emma kom förbi här i några minuter och vi sa hejdå den flickan flyttar neråt i landet till sina hemtrakter :,(. Kommer verkligen sakna henne här uppe! Men har lovat att komma ner snart och hälsa på iaf!.
Annars har det inte hänt så mycket tog mig en tripp hem till morsan och sedan på stan.

Imorgon ska man dra till S-vall Ikea blir det!. Köpa lite mer grejer till läggan :) och förhoppningvis hittar jag en soffa!!!. Ska då kolla på den jag har titta på och hoppas den är lika fin in real life!


Nej nu blir det dusch och sedan slänga sig till sängen och läsa den jävla boken och sen nanna! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0