Buddy Holly musical!

I lördags kom ju syskona och Therese på besök :). Vi drog iväg till kusinen som nyss har flyttat till en lägga i sund =). Fint var det och mycket hade vi som var likt i både hennes och i min lägga valt samma tapeter samma lampor osv haha det måste ligga i generna säg! ;).

Drog hem till mig och jag lagade potatisgratäng och kotletter mumms så gött det var tänka sig att man börjar kunna laga mat det trodde jag aldrig hah!.

Vid 7 tiden drog vi iväg till arenan och såg på Buddy Holly som sagt!. Jädrar i mig se bra det var :D:D:D. Roligt var det och han sjunger ju inte dåligt precis! Mycket lyckad kväll och vi alla gick med ett leende på läpparna resten av kvällen xD.

Inte fick man fota där så detta var enda bilden jag fick därifrån..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0