Brolle! :D

Godmorgon! Idag klev man upp vid 9 än fast det är lördag vad duktig jag är. Neh men måste upp tidigt idag än fast jag lätt kunnat sova ett x antal timmar till. Vid 1 tiden kommer Jennie och Anna hit så måste ta och städa och fixa nå grejer innan dess! Då dom kommer så ska vi fika bullar och massa annat mumms ;P. Sedan ska vi dra iväg till kusinen som jag inte har träffat sen ja när?:S längde sedan var det iaf!. Efter det blire hem hit igen så ska jag laga goo middag blir potatisgratäng och nå kött =). Morsan ska också komma hit och käke!. 

Ikväll drar vi alla på arenan och ser på Brolle Buddy Holly :D. Ska bli kul! Jag och syrran gav det till julklapp till Anna så hon verkar ju taggad för detta iaf! Blir väl första gången man drar till arenan och inte ser hockey? eller nej har varit på en melodian men det var ju länge sedan nu.

Igår var jag så himlans trött och somnade ganska tidigt. Låg i soffan och skulle se en film på tv somnade 5 minuter efter den börjat? haha!. Så det var inte sån stor idé det...

Jaja neh nu ska jag möka mig upp ur sängen och hä musiken på högsta volym och börja städa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0