Bakning :)

Idag har man hålle på och bakat bullar göttans :). Så nu är det bara att komma hit och käka bullar jag lär knappast äta upp alla själv xD.
Har också vare iväg och köpt en micro idag. Hade tidigare lånat morsans men nu jäklar har man inskaffat sig en stilig en haha..!

Idag kom också mina skor wwiiiee älskar dom!. Dom flesta borde nog veta att jag är ett sko freak. Men nu har jag två par nya och nu blire inge fler på ett tag försöka iaf ;P.

Har panik just nu för att jag inte har någon praktik plats ska skicka iväg en massa mail ikväll igen och ppllss säg att någon vill stå ut med mig i 2 månader hah!.

Efter det blire till att slänga sig ner i soffa och läsa engelska boken suck väldigt kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0