Det var inte igår!

Japp jag lever ännu! Tro inget annat!. Över 1 månad sedan jag skrev något här nu och det var ju inte sånt trevligt inlägg nej!. Nu är det ett tag sedan och det har smällt in som sagt.

Gud va har man gjort sen dess? Vare i Estland är ju en sak, Syrrans konfa, Praktiken, alla fester osv osv. Orkar inte rabbla upp allt precis. Har då en jäkla massa bilder att lägga upp det jag orkar =).

Idag har man då varit en hurtig dam städat som aldrig förr tror ja haha kanske det blir en hemmafru av en en vacker dag ändå? Nej fy inte än på ett tag!.

Största saken som hänt är väl att jag nu mera är kallad moster Carro! Syrran fick sin lilla pöjk i söndags på nationaldagen! =). Såå söööt!. Imorgon ska man åka och hälsa på dom för första gången så det ska bli riktigt kul! :).

Har köpt några saker lillen ska få :)

På återseende!

So cute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0