Bajs väder!

Hej och hå nu har man snart städat klart hela lägenheten såg ut som fan här!. Dyng förkyld är jag också.Regna gör det idag också eller har väl varit piss väder i några dagar nu suck sommaren över nu eller?!. Haha bara positiva saker här!

Sist jag skrev så skulle vi ut på Olles. Vi var där högst 1 timme sög som fan så drog hem rätt tidigt.
På söndagen drog jag,Jess och E till Åsele en sväng. Var inte så mycket folk så gick igenom marknaden rätt fort!. Köpte ingenting faktiskt, hittade inget jag ville ha heller så! :P.

Har varit ute i skogen hos farsan från måndag till fredags. Hälsat på Syrran, Oscar, Mulle och allihopa. Kört Oscar i barnvagna osv gick ju kanoners tur han sov hela tiden annars hade Jennie gärna fått tage över haha. Men som hon sa det är bra du får öva inför framtiden haha!.

På tal om Mulle min lilla Mullebull som har blive så sjuk :,(.

Är tänkt att jag ska på Nipyran till helgen men får se hur det blir. Beror på hur det blir med Mulle till veckan håller tummarna som bara den!. Så synd att detta ska hända nu..nu då jag väl har börjat tage tag i mitt häst intresse igen som har legat dött ett bra tag nu. Men så börjar jag äntligen tycka det är rolig igen och så ska detta då hända. Sen då han inte varit sjuk på alla dessa 12 år jag har haft han så då han väl blir det blir det så hära allvarlig =(. Neh fyfan säger jag bara han måste klara detta så ÄRE BARA! Annars kan jag meddela att man kommer vara förstörd framöver om det slutar så illa ursh!.

Idag drar jag iaf till Jess till på tisdag :). Har inte varit hemma hos henne sen mjah avskedsfesten vi hade för henne i Aug förra året så det är ju på tiden!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0