Jooodduu!

Ja då är klockan snart 01:45 och man är upp fortfarande^^. Men börjar inte förnst 11 imorgon :).

Fest blev det i fredags en jävla fest må jag säga hahaha...efter mycket om och men så blev det förkaka hos mig väldigt oplanerat ;P. Sedan drog vi ner på Harrys där det blev massa dansande som vanligt xD och sedan vidare till Framnäs!. Kul kväll var det verkligen!

Denna vecka i skolan har vi entreprenörskap. Fick en uppgift idag om att marknadsföra museet utan att använda pengar. Så imorgon ska jag och 4 till ur klassen stå nere vid arenan utklädda i 50-60 tals kläder och lyssna på Elvis och dela ut visitkort haha. ( Museets kommande utställning är om 50-60talet! ). Ska bli kul xD.
Sluta tidigt kommer man göra också går endast 1,5 timma skööönnnt!

Efter det blire till att dra hem byta om och sedan dra med morsan för att kolla på möbler, tapeter och köpa några " bra och ha " grejer till läggan! :) Det är nära nu!

Nej nu ska jag ta och sova så man är pigger imörran!

Mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0