Sista dagen för denna gång!

Ja då ligger man här ner bäddad och ska snart ta och sova..har varit trött hela dagen, förstår inte varför!. Blev iaf en tur på stan en snabbis så nu är allt fixat och klart!. Har packat ner det mesta i resväskan också. Vägde den och vågen visade 20 kg hahaha jag som tyckte den var bra mycket lättare än sist nu orkade jag ju iaf lyfta den!. 20 Kg är ju max vikt så jag måste ta bort lite grejer eftersom en massa små tjaffs ska ju också rymmas där imorgon. Suck jaja blev ju mindre än då jag kom hit iaf. Är väl alla julklappar om väger ;).

Få se imorgon om det blir bil eller buss in till Tallinn!

Ne nu ska jag se på något avsnitt av The OC som jag har börjat nöta såååå braaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0