Setumaa!

Idag tog vi bilen till Setumaa som ligger vid gränsen till Ryssland. Jurki visade mig runt lite granna med bilen. Vi for till något ställe där jag fick smaka på 500 miljoner år gammalt vatten som fanns 500 meter under jorden!. Gött vare faktiskt...

Sedan besökte vi Elinas Setu mormor och sedan for vi vidare och hälsade på en prälle där vi även fick go fika! :).

Ikväll skrev jag ut biljetterna till flyget och bussen hem och tillbaka så nu är det gjort. Imorgon tänkte jag försöka göra ett sista ryck och sedan ner på stan en sväng och fixa det jag inte kunde göra sist!. Sen ska man väl börja packa också, ska bli intressant att se hur mycket väskan kommer väga denna gång haha...ska försöka ta hem det mesta av alla kläder plus alla julklapparna, men ah har ju upp till 20 kg så får väl hålla mig lite under det!

Suck..imorse fick jag något virus på min msn så alla mina kontakter bara raderades!!LESS!!. Så nu har jag suttit och fixat ett jäkla bra tag för att försöka få ordning på det dära hemskt kul...!

Platå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0