Lucia?

Ja då var det måndag idag då. Sista veckan innan jag åker hem för några dagar!. 8 dagar kvar :). Internet har inte funkat så har inte kunnat bloggat och inte kunnat jobba så bra heller!!!. Men få se om det håller i sig nu iallafall.

Har inte hänt nå speciellt i helgen rätt lugnt. Har funderat på hur nästa år kommer se ut...vet att jag kommer ha sjuuukkttttt mycket att göra i skolan och med massa annat efter jag är klar här!. Det blir ett par hetsiga månader tills man tar examen i Maj wwiieeee!! ;). Har också funderat på vad som ska hända när skolan är över?. Vill ju inte att det ska bli som sist direkt nej tack!. Men några planer har man ju iallafall få se vilket det blir bara!.

Idag är det lucia också?. Känns ju inte som så kan jag ju säga haha, har typ igen jul känsla alls överhuvetaget...men det är väl inte så konstigt heller!. Men det kommer väl när man kommer hem! :)

Imorgon kommer Elina och Jurki tillbaka :). Så få se vad som händer!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0