Huvudvärk. . . .

Igår kväll fick jag jäklans ont i huvet och mådde pyton!!!. Så tog en alvedon och la mig rätt tidigt, men inte somnade man neh. Snurrade på i flera timmar kändes det som till slut lyckades jag väl somna där på morgon kvisten någon gång. Sen ringde väckar klockan. Inte mycket sömn inte.
Vaknade med samma huvudvärk tog en alvedon till och låg kvar i sängen. Så idag har det inte blivit mycket gjort.

Jag som hade tänkt  gå en sväng på stan idag, nu då jag är själv här igen. För att köpa dom sista julklapparna. Man vet ju inte vad som händer nästa vecka och sen bär det ju av hemåt för några dagar!. Men dessutom var det halvt snöstorm idag så hade ändå inte varit så kul att gå ut. Så det får bli imorgon istället tror ja!.

Nu ska jag försöka sova få se om det går nå bätter inatt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0