Guidad tur!

Gud va jag är tröööttt, efter detta blir det sängen på en gång!. Har varit uppe sen vid 6 imorse för att Jenny skulle fara hem. Så nu är man själv här resterande tiden!. Ska nog gå bra!

vid 9 tiden gick jag ner till Pallas och mötte upp Elina plus den finska gruppen. Så åkte vi runt med en liten mini buss medans Elina pratade om vad? vet jag inte för jag förstod inget haha. Klev av på några ställen och gick runt. B.la in i universitetet och katedralen där Jurki ( Elinas man ) befann sig så han sjöng några låtar för oss. Sen var också Lelo där och vi blev bjuden på glögg mumms! :). Gick sedan vidare ett tag till sen stannade vi till på Mattias Café hette det blev go fika. Jag gick hem vid 1 tiden medans dom andra fortsatte. Gav inte mig så mycket kände jag då jag inte förstod något alls och hade redan varit på dom ställena som dom var på.

Hemma slängde in tvätt i tvättmaskinen och vad händer? Jo alla mina kläder FASTNAR i tvättmaskinen...............!. Gjorde precis som jag har gjort alla gånger, startade den och det lät så konstigt och jag hörde att den inte riktigt kom igång för den lever om väldigt mycket annars. Stannade den öppnade då har ( grejen som man stoppar alla kläder i ) fastnat upp och ner så hålet som man stoppar in alla kläder i är neråt så jag kan inte ta ut kläderna alllsss!!!. Detta gjorde mig på väldigt dåligt humör så resten av dagen har inte varit så kul!. Varför händer detta just idag? Precis idag då jag blev själv då ingen kan hjälpa mig?!?!??!?!?!??!???!?!. ( Dom andra har varit och jobbat till sent ikväll ). Så nu ligger mina kläder fast där får hoppas det går att lösa imorgon på ett eller annat sätt!!!!.

Förutom det har jag diskat, städat lägenheten blev plötsligt så stor speciellt sovrummet haha. Sedan varit och handlat. Slappat framöver en massa serier såååå skönt att bara ta det lugnt en lördags kväll!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0