Då var det helg igen!

Idag visste jag ju iaf att det var fredag...fast igår trodde jag det var onsdag fast det var torsdag haha...!

Idag har jag jobbat på som vanligt, sedan tog jag mig en sväng ner på stan. Tänkte dra sista rundan innan det är hemgång för denna gång och skulle in i en affär där jag vet att jag ska köpa en sak och så klart är det avstängt vid just den dörren för att dom skottar snö ner från taket...typiskt!. Måste jag ner på stan en gång till ändå!.

Köpte iaf en almanacka för nästa år!. Känns som det är ett måste för vårens alla saker man ska hinna med och inte glömma!!!.

Nu är klockan så mycket så att det är lördag, 3 dagar kvar innan jag åker hem för julen! :). Börjar bli lite nervös vet ju att det är snö kaos i Sverige och plan inställda hit och dit, jag hoppas och ber att det inte blir nå problem när jag ska hem det hade ju varit LITE jobbigt isåfall!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0